nerderboy Skrevet Juli 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2012 Hei. Har problemer med hovedlyset på venstre side av bilen. Det har fått en annen farge enn det på høyre side. Trodde det var pæren så skiftet denne, men dette hjalp ikke. Har også byttet om pærene, men venstre siden har fremdeles en mer gulaktitig farge, mens det på høyre er mer hvit som det skal være. Noen som har oppleved noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2012 Dårlig spenning. Sjekk at kontakta inn på pæra ikke er brent og mål hvor mye spenning det er der når bilen går. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nerderboy Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Hva må jeg gjøre for å fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Som jeg skrev så må du sjekke kontakta som går inn på pæra. Er det h4 pære som sitter der? Har vært borte flere japsebiler som har hatt brente kontakter inn på pæra og da blir det dårlig kontakt. Ta en visuell sjekk først. Så må du fram med multimeteret og måle spenningen der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nerderboy Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 H1 står det på pæra. Kontakten ser ikke brent ut. Får se om jeg finner noe å måle spenningen med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg