RonnySS Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Er det noen som har erfaring med dette? Er det en stor utfording å få til? Noen som vet om man må ut med den lille sideruta som er helt foran. Lurte i grunn bare på om noen hadde noen erfaringer og gjerne tips å komme med. Takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passeliglat Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 Da jeg skulle ha av høyre forskjerm på min Zafira kappa jeg festet som sitter bak den lille sideruta. Jeg så ingen andre løsninger utenom å ta ut hele ruta, noe jeg ikke var veldig gira på å gjøre selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnySS Skrevet August 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Takker for svar. Regna nesten med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg