Gå til innhold

Selges: VW golf 4 1.4

Ranger emnet


peugeot 508

Anbefalte innlegg

Selger min Golf 4 grunnet at det er et uferdig prosjekt jeg ikke har tid til og at jeg har fått ny bil!

Har gjort en del med bilen, men er noe som gjenstår.

 

Har gjort: Ny toppakkning, overhalt topp, nye ventil tettninger, kamoverfallspakkning, innsugmanifoldspakkninger, eksosmanifoldspakkinnger, renset innsugsmanifold, bunnpannepakkning, kuttet ut EGR ventilen, ny motorolje og kjølevæske.

Girkassen er 4 år gammel med ny olje og clutchen er 3 år gammel. Tannstangen er 4 år gammel med ny olje. Skiftet begge hjullager foran for 2 år siden. Blien har alltid startet på første turn og har ingen problemer med drivverk.

 

Bilens spesielle ting: Simons eksosanelgg fra kat og bak. Styling lykter foran, side og bak. 50-50mm senkefjærer (godkjent i vognkort). Sports luftfilet. Bygd om til SR stoler og midtkonsoll. 18" sommerfelger og 16" vinter felger. sota ruter bak.

Følger med et ganske gromt Pioneer anlegg også, som nytt kostet nesten 40.000,-...

spiller: Pioneer AVH-P3100DVD

Monoblokk: Pioneer PRS-D2000SPL

5-kanals: ADS forsterker

4-kanals: ADS forsterker

fronthytalere: Pioneer TS-C171PRS

Bakhøytalere: Pioneer TS-E170Ci

2 stk 10" sub: Pioneer TS-W2501D4

1 stk 10" sub: Pioneer TS-W257D2

2 stk 1 farads kondensatorer

50mm2 leding fra batteri.

Er også innebygde skjermer i nakkesøttene bak, 17" skjerm i taket og PS2 slim i hanskerommet.

Føler med orginal baklamper og chrome led. Følger også med orginale hoved lamper hvor den ene er ny!

 

Må gjøres: Bremser foran og bak bør nok taes grunnet at bilen har stått en stund og at de begynner å bli slitt. Bør nok bytte batteri også. Det som står i nå er et gelè batteri, men tror det er tom for juice. Anbefaler å fikse litt på lysene foran å. Har vært monter xenon kit, men det slutter å funke heletiden.

Karosseri messig er den ikke helt topp! er skade på forr og bak fangere (kun i plastikken) Klarlakken detter av noen steder.

Er veldig lite rust, uten om forrskjermen som følger med ny, kun i noe smått på bakluken og et par andre steder.

Interiøret er ikke helt ferdig, bla. basskasse utseende, taktrekk som skulle blir "clean" og sort. å noen små ting...

 

Det kan være noen småting jeg har glemt, men det dukker opp hvis jeg kommer på noe!

 

Prisen er 15000,- kan ta i mot pruting og den blir hentet fort!

 

(bilder kommer snart!) sånn så den ut et par år tilbake hvertfall..

[ATTACH]31967[/ATTACH]

post-69678-13804854307283_thumb.jpg

Mine biler:

Peugeot 508 "GT"

Golf 4 "Undercover"

*R.I.P* Golf 2 "blue consept"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår