Golf2td Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Bilen min blir varm når jeg ikke kjører. det er 2 radiatorvifter på bilen. der den ene går heletiden og den andre er eletrisk og skal starte når bilen blir varm. men det gjør den ikke. hvor sitter tempføleren?.Er en 4,2 V8 1993. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Føleren sitter nede på siden av radiatoren, nr 8 på bildet under. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 er det den med 4 poler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Såvidt jeg husker er det tre poler (to innslagspunkter) på den, men kan være jeg husker feil ;) Kan være fire på din om du har 3-stegs vifte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg