Centerklase Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hei! KAn noen her fortelle meg Hvilke F***s farge (+) polen? (-) polen og Jord? Har sitti og plukka på denne dritten og tatt ca 5 sikkringer mens jeg har holdt på, Skal bytte stereo men så er ikke kobblingene i canBUS adapteret jeg kjøpte de stemmer ikke med de kobblingene som kommer ut av bilen. [ATTACH]31834[/ATTACH] og hva i alle dager er er den lyseblå og hvite kabelen oppe i hjørnet til? Dette er en Passat fra 06 Håper på svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Nå vet ikke jeg hvordan bil dette er, men regner med at stor brun er jord, stor rød/gul er + og liten rød/gul er memory. Den siste koblingen der kan være til en forsterker (aktiv sub) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Centerklase Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Som jeg skrev er det en 06 Passat. jeg er ganske hemma når det kommer til bilelektro men er Jord det samme som (-)? altså alt som går i gods er ( -)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Jeg som leste litt fort gjennom :) ja, jord er - (går i gods rett under sikringene, hvis jeg ikke husker feil) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Centerklase Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 skulle ikke http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8588&katid=267&id= passet rett i slik at det skulle vært Plug & Play? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 skulle ikke http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8588&katid=267&id= passet rett i slik at det skulle vært Plug & Play? Jo, den skulle passe, men så har du jo handlet hos bilradiospesialisten da, så det er ikke sikkert at det stemmer, hehe.... Og som du skriver over her, så er du jo ganske hemma, noe du bekrefter når du skriver at du har tatt 5 sikringer... Det skal nemlig ikke være strøm på systemet når du kobler opp stereo, da skal minuspolen på batteriet av! Legg ut bilde av kontakten fra andre siden, og kontakten du har kjøpt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Centerklase Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Dette er de 3 bildene jeg har tatt. og på bilde nr 2. den forbanna klossen der passer ingen steder i det heletatt! Dette her er sinnsykt irriterende For å være helt ærlig. Det kabel settet Passer jo men det er ikke riktig satt opp som dere ser på bilde 3 please hjelp meg. vil bare få satt in driten :( PS, kanskje noen som er hypp på en 1000 lapp ved å hjelpe meg til å få det til å funke ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Ta en telefon til han her i morra, transmedia.no, så kan du sikkert kjøre bort til han å få hjelp, og riktige kontakter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg