golf gutten Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 hei,søker rundt på nettet etter ei servo tannstang til min golf 4 gti 99 mod. var på møller og hørte på pris,8500 kr..so tenkte eg skulle sjekke litt rundt om i verden,og se om eg fant den rimligare.. fekk oppgitt delenummeret :1j1 422 075 kx. men er umulig å finne noken plass.. Ser att bildeler.no ,påstår att det e ei tannstang som passer til alle golf 4 modeller, men dette stemmer ikkje seier dei på møller,noen som har peiling ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Har samme problem selv. På nettet står det at det kun er en som passer til de modellene, men møller sier noe annet. Har du sjekket etka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 [ATTACH]31642[/ATTACH] Sjekket for deg. Finnes til høyrestyrt, venstre styrt. Sports understell.. Se bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg