Gå til innhold

Trenger tips til hva jeg kan gjøre med min golf

Ranger emnet

oksygen

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg trenger litt tips til hva jeg kan gjøre med min VW Golf 3 1.8L.

Hva som er gjort med bilen til nå.

Senket

Større potte

"nye felger"

Anlegg

Ting jeg vil gjøre med bilen

Større anlegg

Dempings matter i bagasjerom og dører

Angel eyes

Grøftelys

Ny grill

VR6/GTI leppe

Luftfilter

Sotete baklykter

Er det noe mer jeg kan gjøre for en billig penge?

Slenger med noen bilder her

[ATTACH]31571[/ATTACH]

Redigert

[ATTACH]31572[/ATTACH]

Takker for svar på forhånd

PS: Dette blir kansje en prosjekt tråd

post-71281-13804854279283_thumb.jpg

post-71281-13804854279337_thumb.jpg

Endret av oksygen

WV golf 3 1.8 GL Se bilen her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye felger, justerbart senkesett, emblemfri grill og vr6 leppe så er mye gjort :)

Annet:

Nye hovedlykter (AE, Hella Golf 3 look e.l.)

Kantfelger

Originale tåkelys, f.eks Hella

Sota ruter

Golf 4 girkule

Midtarmlene

Vr6 takvinge, evt annen spoiler

Det skal lite til for å få den bedre enn den er :)

Gratz med godt utgangspunkt :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rieger GTS har jeg liggende. Satt på gamlegolfen. Den er relativt anonym og ikke noe særlig jallastyling. Med bremselys også.

Vr6 vingen er jo også fin, da gir det litt mer helhetlig inntrykk av bilen. Men vet ikke hvor du får skaffet denne. Møller kanskje? Men da må du ut med noen kroner. Tror ikke man får kjøpt denne noen andre steder.

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket? Green, eller K&N?

Green-filter kjøpte jeg på lokale Mekonomen :) og K&N filteret kjøpte jeg på lokale BilXtra. Begge koster 999 :) Invester i et komplett kit. Med filter, erstatningsrør, overganger og slangeklemmer etc :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig liker K&N best. Det er fordi jeg har hørt mest og mye bra om det. Men det monterte jeg på den originale slangen som går fra innsuget og ned til luftfilerboksen. Dette ble ødelagt ved et uhell jeg hadde, så kjøpte nytt Green-filter og i bruksanvisningen sto det at det skulle monteres rett på innsuget :) Det ga mye bedre lyd! Helt vilt. Sjekk videoen jeg la ut i tråden min! Den ligger under posten hvor jeg har lagt ut bilde av Green-filteret. Sinnsykt fet lyd! :) Mulig det blir bedre lyd med å montere K&N filteret rett på innsuget også, men det var for stort, så det blir ikke plass til det. Kjøp et Green-filter tilpasset Golf 3, og monter det slik det står i bruksanvisninga. Mekonomen her er veldig behjelpelige, så han bestilte det opp for meg etter å ha snakket med han på mail, fikk rabatt fordi jeg jobber i Radisson og hentet det dagen etter det var bestilt! :D

840 kr eller noe :)

Anbefaler dette! Eneste minuset er plasseringen. Å montere det rett ved innsuget hjelper ikke akkurat bilen til å suge inn kald luft. Den får mye mer varm luft da, når filteret er montert rett over motoren. Men jeg har ikke merket noe negativt enda, så det funker nok. Så lenge du ikke har LMM, så skal det gå plettfritt :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

*HOST* Kjøpte luftfilter for 6 dollar på ebay... Monteres rett på innsuget, funker grisefett :)

Takvinge er et must, bare ikke stikk av med min! Ser du driver og vinker til meg støtt og stadig.. :p Du skal ikke være redd for å kjøre opp på siden av meg heller, og slå av en prat! ;)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider