HeadZone Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Har byttet til senkesett på bilen men syns fortsatt den er litt myk bak. Hva kan jeg gjøre?:-) På forhånd takk:-) Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 stivere dempere Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Går det ann å bare bytte til stivere fjærer eller nå jeg ha spesielle fjærer siden jeg har senkesett fra før? Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Er dempere du må ha, ikke fjærer :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Men har jo justerbart senkesett. Må jeg bytte alt på nytt? Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Er det justerbart? Er det separat fjær og demper bake? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Er justerbart i høyden:-) Ja tror jeg kan ta av fjæra:-) Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Vet du om det er slik du har, der fjører og dempere er i en enhet? Nå snakker jeg selvfølgelig om bak. :) 1 Eller denne typen, dempere og fjærer står fraskilt fra hverandre? (den gule er demperen) 2 Om du har nr 1 så kan det være så enkelt at det er justerbar stivhet på de, men det er ikke sikkert. Om du ikke har det så må du nesten kjøpe nye og bedre for å få det stivere dessverre.. :s Om du har nr 2 så kan du kjøpe nye dempere bare, altså stivere dempere. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Og hvilken bil er det til? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Jeg har det her:-) http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/opel/vectra-b/ta-technix Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg