toazty Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 har problemer med min opel astra 2006 vinduet mitt stopper opp når det har gått ned 3-4 cm, så jeg må trykke igjen, så går det ned 3cm til, og dette må gjentas ca 10 ganger før vinduet er nede. samme tingen når jeg skal ha det opp. har 10 tommeltotter når det gjelder bil så regner med det blir verksted etter helga men kanskje jeg kan spare de høvdingene? en liten ting til, noen som vet om det er noe å hente på rust garanti etter så mange år? har et par små rustflekker som er ca 2x2 cm bak på luka rett under vinduet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 høres ut som det er treghet en plass. Kan prøve å smøre pakningen som ruten glir i. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Tviler på at det betyr noe, men kjør vinduet helt ned. Så holder du "oppknappen" inne til vinduet er oppe (hvis det går), slipp og trykk igjen. Hold et par sekunder. Verdt et forsøk. Hvis det ikke går er det listene/føringen som er for trang Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR_605 Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Min 2000-mod Coupe har 12 års garanti mot gjennomrusting, men ikke lakkrust etter hva jeg kan se. Sjekk papirene som fulgte med bilen. Min bil hadde ett lite rusthull i innerskjermen der bensinpåfyllingen går gjennom, og det ble fikset vederlagsfritt i fjor høst, 2 mnd før garantien gikk ut! Bilen har vært på alle servicer, det er ifølge serviceheftet en forutsetning for at garantien skal gjelde . Siter Opel: 3 x Ascona, 1 x Manta, 1 x Astra Bertone Ford: 5 x Sierra, 4 x Scorpio, 2 x Cougar, 4 x Mondeo Annet: 2 x Berlingo, Suzuki GT380, Honda HR-V, Flipper 510 HT, Skibsplast 605 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toazty Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 er samme greia når jeg skal ha det opp, så hvis jeg gjør som du sier så går vinduet opp 5 cm når jeg holder knappen inne, har prøvd det, var det jeg ble anbefalt hos verkstedet når jeg ringte, men siden det ikke gikk så måtte jeg nesten komme med bilen neste uke for at han kunne finne ut av hva det var. har prøvd å gi vinduet litt "drahjelp" når jeg skal ha det opp og ned, men det funker ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg