haagen1 Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Hei Parklyset på vår forestern 06modell har gått. Var ikke som de andre bilen at jeg kun trenger å vri på en liten bryter får å skifte det. Ser jeg må ta ut helelyktehuset for å skifte lyset. Ser det sitter en skure på toppen av lyktehuset. Er det kun denne jeg trenger å skru ut får å kunne ta lykthuset ut? Takk på forhånd! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Bump" :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 må kanskje inn i innerskjermen for å få tak i parklyset :) eller ligger parklyset på toppen av lykta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Parklyset ligger på langs i øversiden klemt mellom grillen og lyktehuset. Er ikke sjans å få kun den kun med fingrene. Derfor jeg spør her før jeg begynner å skru :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet Juli 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 du bruker bare en nebbtang, kanskje du også klarer å bruke et flattjern. Du må klare å vri pæreholderen. er ganske trangt ja, men du klarer å få den ut uten å ta av lykta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Doh! Kan jo selfølgelig bruke tang der, at jeg ikke har tengt på det. Takker hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet Juli 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne johnsen Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ta bort klipsene oppe på grillen så får du bedre plass for fingran/tanga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg