-Morten Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Hei :) VOLKSWAGEN Modell: PASSAT (3B) (I) 4WD Diesel Typ: 1.9 TDI Registreringsår: 1997-2000 TYPEINFO Karosserikode: 3B Motorkode: AFN/AVG Motoreffekt: 81 Mitt spørsmål: Jeg skal ha stor stereo i bagasjerommet og det veier en god del kilo, så jeg lurer på om det finnes noen fjærer som er forsterket som jeg kan bytte, eller evnt fra en annen modell som passer ? Mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg vet ikke med sterkere fjærer, men har du tenkt på hevesett? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg hadde 65 Kg tung basskasse baki og den sank betydelig ned på orginalt fjærer( men subba aldri på 15" og 195/60/15) så bare stygt ut :P ( har 4motion jeg også og stasjonsvogn) Annbefaler helelr coiloversett med mulighet for å velge hvor harde fjærer skal være osv så du har en rett bil og ikke sånt at det ser ut som fjærene dine bak er herpa og at rompa henger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Akkurat :) Det var fine tips ! :) Får tenke litt og vurdere hva jeg gjør.. Tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg