Rotax - Power Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 (endret) Heihei! Nå tror jeg audien min får smake på ett grantre snart. Får ikke servoen til å virke skikkelig. Først byttet jeg pumpa, da ble den litt bedre. Så byttet jeg tannstanga, da ble den litt bedre. Så byttet jeg reim og strammer, også da ble den litt bedre. Men fremdeles ikke bra. Det virker ikke som det er noe servo når bilen står i ro. Men er ok noen ganger når jeg kjører, mens andre ganger er den håpløs igjen. Kommer jeg fort i en sving blir det tyngere å tyngere å vri på rattet jo lengere inn i svingen jeg kommer. hva kan dette være ? Er det servotronic på bilen ? Håper på hjelp :) Endret Juni 13, 2012 av Rotax - Power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Det er ikke noe galt med fjærbeinslagrene/svinglagrene dine? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Det kan være servotronic som er ødelagt. Sjekk hva som er av ekstrautstyr på bilen. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax - Power Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Takk for tips. Tror ikke det er noe med lagrene, er ikke noe ulyd ivertfall. Skal ringe møller å sjekke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg