Gå til innhold

montering bad-look lyktesenker

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

det som var med i pakken var 4-5 skruer. så tydeligvis at den skal skrues på, men hvor det har jeg ikke peiling på :S

 

prøvemonterte den en dag og så at de hullene som skruene var på, lå over de festene som holder igjen lykteglasset på hver side :S kan vel ikke stemme at dem skal skrues fast der? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt med noen på facebook at dem har tatt vekk den dingsen man vipper for å åpne panseret, og kobla til en ståltråd og montert den fast på der den åpne dingsen skal være, så man bare drar i den når man skal åpne panseret. da putter man ståltråden bakom grillen fikk jeg vite :S

 

dem jeg snakka med , sa at jeg burde skru fast lyktesenkeren og bruke Tec-7 slik som Grev1 skriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du bare kan droppe hele badlook-lista. Men smæg og bæhag på godt dansk.. Skru og bruk tec-7, da er du i allefall sikker. Jeg hadde evt bare skrudd, i tilfelle jeg angrer i ettertid, lettere å få det av da.

 

Men folk med sikkert større hender enn deg klarer å få opp panseret med en slik list, jeg klarte det i hvertfall helt fint.

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skru fast der gummilista er festa ja :)

Du må båra hål i lyktelisto :)

 

For å åpna pansere har eg laga te med ein ledning, som går fra den "orginale" panser åpnar mekanismen, og lagt ein ledening bort til høgre for høgre frontlykt. (Når du står forran bilen)

Då klare du å få tak i den med fingrane når du har åpna pansere og løfter litt opp :)

Funker greit for meg vertfall :D

Golf MK3 1996, 1.6 GL - "low'n'slow"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår