yosi4 Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 (endret) Hei! stoppet bilen på en butikk og alt fungerte fint men når jeg kom ut etter handling så fikk jeg Ikke bilen i noe annet gir enn 5 og 2.Så jeg dro i gang på 2gir og tenkte som så att jeg får halte meg hjem og titte litt på det..Men etter ett par sekund i 2gir så fungerte alle girene som ikke noe hadde skjedd og girte som en drøm:hvaskjera ? hva skjer? kassa mi snart gåen? sto i en liten oppover bakke om det har noe og si (løst) Endret Juni 9, 2012 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Sjekk overføringsstagene om noe er løst eller slarkete. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 det skal jeg gjøre! :) takk! Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg