rune83 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Har til tider en merkelig lyd i topp/innsug/regreim er en plass rundt omkring der me'n klare ikke lokalisere lyden, er liksom en skranglelyd eller hva e ska kalle det, ganske intens lyd, me'n vis jeg ruse motoren opp og holder den på ca 3000 omdreininger så høre jeg den ikke mer og når jeg slipper gassen så hender det den blir borte, er ikke bestandig lyden er der! Er ikke eksosdeksel for det har jeg sjekka, og det er ikke ventilltikk! Noen som har vært borti det samme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 e vell ikke bare reim/er som begynne og bli løse/gamle ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Film. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Mulig, åssen får jeg lagt ut film ?? :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 legg ut på youtube å post linken :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Takk, da skal jeg få gjort det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 min skranglet på en måte rett før vannpumpa gikk. har en 95 mod 2.5 v6. og snodig nok sies det at de har byttet skruene når du skaffer nye. og at de som orginalt er på er nokså dårlig. en vanlig feil med disse bilene tydeligvis. du kan evnt sjekke skruene på vannpumpa, den ligger i front der drivreima går. eller som jeg gjorde, kjørte innom opel. fikk en mekaniker til å komme ut å høre. han sa med en gang at det var vannpumpa ;) de kjenner til det meste av slike problemer. og om du spør om de har mulighet til å høre på lyden i 30 sec på utsia. så går nok det stort sett greit, uten at det koster deg noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ugla- Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 snodi at sa motoran der går igrunn.. Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850t5r88 Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 har en liten tikkelyd på min bil, som kan høres ut som at d er den samme som du snakker om.. jeg har vært innom 2 verksted nå, å dem sier at det ikke er noe å bekymre seg for.. men har hørt at det kan være tikking fra en dyse? dysetikk? kan det være det`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg