Eilif_finsaas Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Forstår ikke hvordan jeg ikke klarte å se teksten, antar at jeg ble så opphengt i det herlige motorrommet at jeg ikke så den :) haha Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Juni 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Quote da9el: plokket av hele fronten.vasket og steamet hele motorommet.plokket sund motoren.lot blokka og toppen stå igjen.lakket alt sammen så det ser litt penere ut.kappet sund det der grusomme luftfilterboksdritn så det sku se litt finar ut.. Du må lese det som står!! ikke bare se på bildene.. du er akkurat som broren min når han ser på bilannonser.. ser på bildene, men leser ikke beskrivelsen.. Blir litt saan som aa 'lese' voksenblader... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 hehe Takk for hyggelie tilbakemeldinger folkens..er ikke helt fornøyd enda med motorommet..vil fp skjult ledningsnettet men har ikke sett helt enda hvordan jeg skal gjøre det..men det finner jeg ut av.. driver og å sikler litt på heillakkering av bilen i samme farge. er noen som har gjort herverk på ene siden(skrapt nøkkler langs siden) før jeg kjøpte den..er ikke så mye men voldsomt plagsomt.. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Om du skjuler ledningsnettet, kan du legge ut bilder? :) Har ofte tenkt på å gjøre det samme med min, men er ikke akkurat enkelt.. Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 regn med eg må klepp å skøyt å legg det under en vange elns Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Har ikke quattro74 (el no) forklart dette med aa gjemme ledninger i Eilif9 sin traad a??? Med bilder og alt! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Har no gjort litt med biln i det siste.dreve i 10 tima å polert 2 av felgan. slipt ned kantn å lakka senter før: etter: litt stasjing også :) mått bere ha det Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOSEN Skrevet August 4, 2012 Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 åmmen i satan korr fin den ble!! du må lægg ut fleir bilda å! å fælgan vart strøøøken !! e d nå orginalt vw-felga derre eller??? Siter Opel Astra '99 1,6 16v Tyske bilær - e gode bilær! FOSEN MOTORSPORT CLUB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 nei e vel mim felga fra bmw e30..kommer mere bilder etterkvert :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Vurderer salg om jeg får 25-30K for doningen.. dette er vel en av di bedre mk2 ilandet som er i orginal stand (motor.kaross) er byttet alt av deler i forstilling.bremser coilovers å mye mere Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkpaulsen Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 ligger den på finn eller? :) Siter 03`Toyota Corolla E12 1.4 Sol. (Konebil) 97`Toyota Hiace Hiclass 2.4 TD Kort. Mvh Pål K Paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 nei desverre.. har ikke kommet så langt.eller jeg har ikke visa/mastercard så får ikke lagt inn dær. men ligger tråd på forumet her under kjøretøy til salgs Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/biler-til-salgs/296326-selges-84-vw-golf-mk2-vurderest-solgt.html Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 bilen bare dundrer å går den.. driver å leter etter vinterfelger nå. blir 195-50-15 piggdekk på alu. må bare finne felger som jeg liker Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 nermer seg 150000 på telleren snart :P Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg