goodbus Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Jeg har en b klasse som er fra 2006, den er taxi kjørt å har rullet 330.000 km... den har vært helt problem fri fram til nå, den elektriske tenningslåsen har begynt å fuske.. virker som at den ikke registrerer at nøkkelen er blitt satt i...!!? Har hatt den på motortrade 2 ganger nå, å dem feilsøker å vet ikke helt hva som gjør dette... men nå sist sa dem at det var fikset for det hadde vært dårlig kontakt på en ledning i sikkringskapet... men nei, det er ikke blitt noe bedre!!!? jeg må ta nøkkelen ut å inn i tenningen flere ganger for å få start... så jeg sitter igjen med ei regning på 7000,- å bilen er ikke noe bedre... forslag noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kneipe Skrevet Juli 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 prøv rengjøre den innvendig,det funket på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg