mysterio90 Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Leste en artikke på Rb om resultatene fra politiets/tollvesenets stor kontroll ved Norges Varemasse. En av de punktene var: -Politiet beslagla både kniv og kølle. Er det ikke lov å ha kniv i bilen? Hvis nei. Om man blir stoppet med kniv i bilen, får man et forelegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Som i de fleste tilfeller, så er det størrelsen som teller! ;-) http://www.google.no for mer resultater! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 (endret) jeg skal sveise en samekniv på girstanga, bare på pur faen ahhah Endret Mai 31, 2012 av MacGyver93 Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Leste en artikke p� Rb om resultatene fra politiets/tollvesenets stor kontroll ved Norges Varemasse. En av de punktene var:-Politiet beslagla b�de kniv og k�lle. Er det ikke lov � ha kniv i bilen? Hvis nei. Om man blir stoppet med kniv i bilen, f�r man et forelegg? Det er knivforbud i det offentelige rom i Norge, enkelt og greitt... Men dette er s� langt jeg forst�r en regel som er satt for � kunne reagere mot "verstingene" s� jeg tror ikke det er noen problem med hverken en stanley eller morakniv i hanskerommet under en kontroll gitt, dersom du ikke blir sett p� som en aggressiv kriminell da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 sål lenge du har ein grunn for å ha med eg kniven så kan du nå ha med deg de meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Det er vel litt forskjell på å ha en Mora kniv i hanskerommet/verktøysettet, eller en Kniv i bagasjen, fremfor en samekniv under setet(evt sammen med slåsshansken og balltreet). Så mye rare mennesker det finnes i dette landet her i dag setter jeg pris på dette :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Sant. Ikke så dumt å ha en Mora kniv i bilen tilfelle man kjører på et dyr man burde avlive, tenker ikke da på en sparkende elg - mer på typen søtt lite ekorn som lider unødvendig. Jeg har problemer med å knekke nakken på en sprellende fugl, og vet ikke helt om kniv er bedre, men skader ikke å ha en liggende i hanskerommet tilfelle en hverdagshelt dukker opp og kan bistå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Bedre med øks til det i grunnen, ellers så er ofte det å kjøre over igjen en "human" måte å få det til å ta slutt, fremfor skremmende tidkrevende avlivningsforsøk med nakkeknekk, kniv eller stein, aller helst bør man ha ei rifle i bilen :respect:m'm: Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 ellers så er ofte det å kjøre over igjen en "human" måte å få det til å ta slutt Dersom du ikke er kledd i blått og kjører bil med blå saftblander ja, hehe:coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg