Quattro73 Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 For at en motor skal ha høy tomgang så må den få nok luft til dette. Dersom du mener den ikke suger falskluft så må motoren få for mye luft via ISV ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramboo23 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 hmm korstn finn eg ut det da`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Slå på tenningen (uten å starte motoren) og la den stå på i et minutt før du skrur den av igjen. Dersom det fortsatt er likt så suger motor falskluft. Sjekk slangene koplet til gasspjeldet. Uansett, tipper ISV'en din er stuck. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramboo23 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 okei ska prøve det, må se om eg kan finne noen med en sånn isv så eg kan prøve med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg