Saltveit Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 hei får ikkje start etter at eg skiftet toppen på audien min 98 1,6. blinker et rødt lys i mitten nede og når eg vrir om stopper allt opp og ingen antydning te start i det heila tatt. strøm er det registeret skall i teorien sitte rett noen som har noen tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 rødt lys nede ja.. symbol? Bruk vagcom og få lest ut feilmeldingene. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltveit Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 det er vell ein runding med ! inni hviss eg ikkje husker feill :) ska prøve på det men fikk samme melding opp da eg satte på støm for å lukke vinduene etter at eg tok ut den nye motoren som også var defekt :( får heldigvis pengene igjen :) så nå er ny på vei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg