sirpega Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Prøver jeg å låse eller låse opp på sjåførdøren, enten med nøkkelen eller med låsetappen inne i bilen så går den bare låsen bare i retur igjen. Prøver jeg å låse så låser den men låser opp igjen med en gang, å det samme samme når jeg prøver å låse opp. Men det fungerer som det skal på passasjerdøren. Begynner å bli litt lei av hele tiden å måtte gå rundt bilen for å låse opp eller igjen bilen. Noen som har vært borti dette problemet eller har noen tips til meg? Hilsen sirpega Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Sikkert mikrobryter(e) på selve låsekassen som er ute av lage eller ikke fungerer lenger. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yexiter Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Eller så er det brudd i kablene som går inn i førerdøra der den er opphengslet. Slik er det på vår og, når jeg fikler med kablene blir problemet du forklarer borte men sentralåsen virker ikke på førerdøra, på min bil virker heller ikke vindusheisen på den siden. Har ikke reparert det enda, men jeg skal prøve å huske å gi tilbakemelding når jeg får tid å reparere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirpega Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Takk for tipset, har ikke fått sett noe mer på dette ennå, så er takknemlig om du kan komme med tilbakemelding etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg