johnhn Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 hei, har en gammel volvo duett med amazon bremser, som jeg holder på å restaurere. Har ett problem med bremsene. den bremser dårlig, og låser bak og ikke fremme. bremsebandene bak ser nye ut, og samme med bremseskoene fremme. Det er ikke luft i systemet. noen som vet?:jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Hmm karnsje du må ha en reduksjonsventil for å få mindre trykk bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 er det amazon hovedsylinder på den da? amazon hadde vel skiver forran, mens duett hadde tromler(ikke skyt meg om jeg tar feil, er ikke noen volvomann), og om det er brukt hovedsylinder fra duett så klarer nok ikke den å fylle calipprene før pumpene bak har fullt press... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhn Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 sier kanskje noe der... tror muligens det er duett hovedsylinder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg