wernils Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Hei,kjærst`n min har en micra 94mod. Var på EU og fikk følgende feilmld..: "Skader,sprekker,derformasjoner i påbyggets konstruksjon/innfestning nedre bærebro." kan det bety at bilen har vært borti noe under,Stein, etc.? Ikke vært kollisjonsskadet såvidt jeg vet. Fikk forøvrig kjøreforbud. Er vel sikkert en sveisejobb på gang. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Hørtes merkelig ut, dårlig forklart. Høres ut som det kan være sprekk o.l i traversen, best å høre med verkstedet hvordan det er for å få en litt bedre forklaring Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Spesielt siden påbygg er rimelig sjeldent på Micra.. Påbygg er f. eks tippkassa på en tippbil, skapet på en lastebil eller krokløften på en krokbil. Tipper på at bilen har slått nedi og slått skeiv innfesting til nedre bærearm. Dette burde spesifiseres bedre, er vel gjerne NAF du har vært hos, eller nei, de skal jo ha målebrev hver gang noen løsner ett hjul.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wernils Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Ja,det er ikke enkelt og bli klok på hva de mener alltid,he,he..Denne jobben ville koste ca.7000,-,så jeg vil anta at det er mest arbeidspenger involvert her, men uansett..skal skjekke hva de mener:)) Ha en fin dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wernils Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Så er det sjekket ut..sprekker finnes i karosserifestet til bærebroen. ikke mye men nok til ikke å godkjennes. ser ut for meg sånn at det en ytre påvirkning som har funnet sted. antakelig en fortauskant el.lign.mot dekket. Selve festet er sveiset fast til karosseriet og sprekkene fins i sveiseskjøten. ikke mye men nok. Spørsmålet er om dette kan utbedres med sveis hvis man f Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg