dannydoh Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Får opp service theft alarm på displayet mitt om dagen. leste noen steder at det sannsynligvis bare er batteriene i modulen som er gåene. er det noen som har noe erfaring med dette?, tenkte å prøve å bytte batterier selv, men før jeg opner og styrer og ordner er det greit å få bestillt riktige batterier i forveien, vet noen nøyaktig hvilke batterier jeg skal bruke? (tror det er: Sanyo CR17335 3V Lithium) men vil helst være 100% sikker før jeg bestiller :D ) Takker for svar på forhånd =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Slike batterier har de på meca på gjøvik så det er ikkeno du trenger å bestille :) Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg