Gå til innhold

Hekkspoiler til Audi a4

Ranger emnet


NormannAlexander

Anbefalte innlegg

http://www.ebay.com/itm/Painted-Audi-A4-B8-Trunk-Lip-Spoiler-S4-RS4-S-line-09-/221020988825?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3375e0a599&vxp=mtr#ht_4732wt_1413 slik du tenker på? 300kr for ferdiglakkert.

 

Er du ekte Audientusiast, setter du ikke på noe jalla Need for speed spoiler. Da selger du heller vekk Audien og henter deg plastikk på hjul som er laget i Japan.

Audi A4 1.8TQ S-Line 2003

Audi A4 1.6 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekte audientusiast, men som 18 åring og eier av bil til en kvart million, ser jeg meg ikke råd til å kjøpe dill til flere tusen kr, kjøpte nettopp øyelokk til 1 tusen kr. Men hvordan feste en hekkspoiler? Lim som medfølger evt. og blir størknet så det ikke er mulig og ta av? brukte en kraftig dobbelsidet tape på øyelokka og de sitter enda etter 5 uker i regn jamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spoiler på bakluken fester du med sikaflex, hvis du må demontere bruker du fiskesnøre.

Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er :)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser det ut på min bil:

 

FØR: 2a763gl.jpg

 

ETTER: 4j2crr.jpg

 

Bestilte denne "trunklip-en" fra ebay. 240kr ferdig lakkert og levert på døra. Det som er bra er at selve produktet bare koster 18 dollar, og frakta 23 dollar. Da unngår man tolling også om varen skulle blitt hanket inn.

 

Lakken var ganske bra og den sitter veldig godt. Varmet bare opp litt på bilen og teipen før jeg satt den på plass. Er greit å være to stykker, så ene kan holde den oppe mens den andre personen klistrer den på.

Audi A4 1.8TQ S-Line 2003

Audi A4 1.6 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår