Gå til innhold

Hvordan skal man koble sammen?

Ranger emnet


cpicpi

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Under kommer det noen bilder, og jeg lurer på hvordan jeg skal koble sammen denne 1 DIN dvd spilleren.

 

Bilde 1: 1 svart bred han-kjønn, 1 grå bred han-kjønn,1 hun-kjønn krok mottaker

[ATTACH]30535[/ATTACH]

 

Bilde 2: Denne ledningen tilhørte den gamle cd spilleren, 1 bred grå hunkjønn,1svart

grå hun-kjønn,1 sort og en brun han-kjønn mindre bred og 1 sort ledning med krok på enden som skal sitte i hun-kjønn krok mottaker på bilen

 

[ATTACH]30536[/ATTACH]

 

 

Bilde 3: Nærmere bilde av den gamle ledningen på bilde 2

[ATTACH]30537[/ATTACH]

 

Bilde 4: Nr.1 ledningsbunke til den nye dvd spilleren som jeg vil koble.

[ATTACH]30538[/ATTACH]

 

Bilde 5: Nr. 2 ledningsbunke til den nye dvd spilleren som skal kobles.

[ATTACH]30539[/ATTACH]

 

Er det mulig å kjøpe ny ledning lik bilde 2 som passer til min dvd spiller og kjøpe en hun-kjønn til bilde 5, ledningsbunke nr 2 og koble den med den nye ledningen som jeg har tenkt å kjøpe eller kan man bruke ledning på bilde 2 for å koble til den nye dvd spilleren?

 

Hvordan skal man koble til den nye dvd spilleren hvis man har de tingene over og hva trenger man å kjøpe for å koble fullt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... eller kjøpe iso-kontakter å skjøte inn på spilleren (mest riktig å gjøre) art.nr: 31519 hos biltema ;)

 

1.Mener du at jeg skal kjøpe en isokabel(no lik den du henviser til) som jeg plugger inn i den brede sorte og brede grå hunkjønn som er vist på bilde 2 og 3 ? Og deretter skjøte lik farge ledning med lik fargeledning på spilleren og den iso kabelen?

 

2.Så alt jeg trenger da er en iso kabel for å koble KUN den ene kabelbunken og la den andre kabelbuneken( bilde 4 ligge urørt) ?

 

3.Er det mulig å kjøpe en nye iso kabel som er lik den gamle på bilde 2 og 3 , men som ikke har de 2 små undøvendige sort og brun hankjønnene men har istede 1 grå bred hankjønn og 1 sort bred hankjønn og en sort ledning med krok på enden(som man ser på bilde 2 og 3 )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Ledningene på bilde 3 kobler du inn i kontaktene i bilen, den sorte løse kabelen er jord.

 

Bilde 4 viser linjeutganger (audio out)som skal til en evt ekstern forsterker hvis du har det, hvis ikke så skal ikke disse brukes. Du har som du ser også utganger til eksterne skjermer der (video out) og innganger til feks reggekamera (video inn) De som står merket audio inn er for å koble en ekstern lydkilde inn, feks ipod eller lignende.

 

Isokabelen jeg skrev opp, skal skjøtes inn på spilleren sine løse ledninger, bilde 5, og pluggene vil da passe inn i pluggene på bilde 2, de litt mindre sorte og brune ;)

 

Hvor i Østfold bor du? transmedia.no holder til i østfold, og kan sikkert hjelpe deg med dette hvis du ikke føler du kan klare det selv, eller du kan ta turen over med moss-horten ferja, så kan jeg hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår