Gå til innhold

forslag til en god sub

Ranger emnet


Hagalien

Anbefalte innlegg

Hei. har planer om å selge subbene jeg har nå og kjøpe meg en ny sub, i prisklassen 5000,-

Har fra før av 2stk. Pioneer ts-w3004spl subber i ei porta kasse. De drives av en helix darkblue 1001.2 monoblokk som jeg skal bruke på nysubben å.

Trenger sårt mer plass i bilen, så vurderer å bygge meg ei lukka kasse.

Har dere noen forslag til hvilken sub jeg skal satse på? har lyst på en sub som spiller høyt, men samtidig ganske rent hvis det er mulig. Bilen dette skal i er en opel omega b stv.

 

Mvh Hagalien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er Helix dark blue 1000.2 jeg har :)

Har tenkt på å prøve en 15" sub, bare for å bevise at en 15"er kan spille raskt den og :) Synes de subbene jeg har nå henger litt etter med bassen når jeg spiller høyt. Men de er litt slitne de subbene også. Kasse skal jeg bygge selv så den kan være så stor den vil.

Har sett litt på denne: http://www.judysbilstereo.no/subwoofere/15/digital-designs-dd2515b Hvordan er den i forhold til den du linket til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inn i panda med mere strøm* 150db med lite strøm er jo usansynlig.men ja 150db i en panda med gz 15 er ikke no problem.men noe serlig mer enn 150 klarer nok ikke elementet. strøm er alt innen stereo, har du ikke strøm kan du like så godt gi faen ^^,

 

Ground Zero GZPW15XQ 4 x 1 ohm er det jeg har nå. så om kasse er tuna te 65hz der det spiller best i panda ( litt usikker om det er 65 eller 70 :/ )

 

er jeg helt på jorde nå? så si fra :)

Endret av kjelland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår