Jegern78 Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Plukket ut kun den elektriske delen og sente den over grensa til http://www.innosund.com/ dem gir ett års garanti på jobben, kosta vel ett par lapper, reprasjon med moms og toll.. kjempefornøyd æ iværtfall, å man kan bruke bilen når denne delen er tatt av, bare husk å tape plast over stemplene på pumpa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NinJaFLiPP Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Hei , prøvde og lodde dette , men viste seg at noen hadde vært der fra før av .. så var ikke mer og hente :) Så nå lurer jeg på om den elektriske delen jeg har vært og fått fatt på passer på min. Nummeret på delen som er i min bil er : 8E0 614 111 A , og den jeg har hentet har 8E0 614 111 AB ( som jeg mener passer , og at AB er for gammle og nyere modeller ?? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg