bearz0r Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hei! :) Har nå en Golf 3 variant 96 modell med hjulbuelister. Tenker litt og ta av disse og rengjøre for rust og sette på nye! :) Som jeg ser det er dem "poppet" fast. Hvordan går jeg frem når jeg skal ha av disse?, små redd for at jeg ikke får på plass dem nye :p Tenker samtidig og bytte frontlykter, hva mener dere er dem fineste frontlyktene til golf 3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Popnagler borrer du ut, men er vel lim også som holder disse på plass. Frontlykter finner du på http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/golf-3/frontlykter Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bearz0r Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Det jeg tenkte meg at man skulle gjøre, mye mulig at det er limt og!, kanskje likegreit og sende den på vag els får og sette på igjen :p jess, har sett på noen FK powerlook lamper og FK Angeleyes! synes dem var fete :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 har FK angeleyes på min golf variant.. veldig fornøyd med dem... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bearz0r Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Blir noe sånne lykter! :) Er det kjapp og grei sak og ta av bakfanger og frontfanger på disse bilene? Såfall åssen går man frem?, liten guide hadde hvert kjekt ;p Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Sideklipsene løsnes ved å dra endene på fangeren utover. Da står det igjen 8 skruer foran før fangeren kan tas fra tverrbjelken. Likt bak, men der er det 7 skruer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bearz0r Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Kjempe flott svar! :pray Prøvde meg på og ta av fangern på en annen bil jeg hadde uten noe spesiel suksess, ente med jeg klarte og ødela fanger! hehe :p Da lurer jeg også på hvordan jeg får litt grommere låt i golfen, dette er en 2 liter hvertfall. Tenkte kanskje og fjerna kata`n eller er det like greit og la den være på?. gidder ikke og sette på noe effektannlegg på den :P. some tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 La kat være på så slipper du bekymringer etterpå. For mer lyd, bytt ut bakre potte med en free-flow potte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bearz0r Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 okei! Jaha, free-flow? Noen steder man kan få tak i dette ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Free-flow er potter man kan se rett igjennom ;) Magnaflow er av de beste :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bearz0r Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Den er grei! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bearz0r Skrevet August 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 Har tatt av dør panelet på frontdørene på golfen for og legge dempematter, men så oppdager jeg at det kommer inn litt vann liksom ved fronten av døra, rett ned der 6,5 høytalerne sitter.. er dette normalt?:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Trolltuning har bakpotter til en OK pris :) http://www.trolltuning.no Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bearz0r Skrevet August 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Ah takk for tips! :yodude: , var bra priser på ting der, men hvordan er kvalitet på grill ovs tro?, siden det er det billig :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg