Steinar31 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hei, var i byen en tur i dag, var borte 40 min max og hadde fått bulk med rødfarge på min sølv Passat. Nye dører fra 2010. Blir så forbanna at jeg har ikke ord. Bulk på størrelse med et såpestykke, ikke veldig dyp, ca 0,5 cm. Metallet på disse dørene er meget tynt og jeg tror det er mulig å trykke ut bulken med litt makt. Noen som vet hvordan man tar at dør trekket på slike biler? Gjelder bakre dør på venstre side (førersiden) All hjelp mottas med takk i denne tunge stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Mye kjekt på FAQ og DIY på Bilforumet :) Bl.a. denne Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar31 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 1000 takk, dette skal leses. Kjenner jeg blir forbanna bare jeg tenker over det som har skjedd. Greit nok at døra kommer borti og lager litt skade i klarlakken, men å kaste døra så hardt inni bilen at 3 bulker oppstår er forbi min fatte evne. Bilen min er sølv, og det lå igjen masse rød farge fra andre bilen :asshole: Det som også overrasket meg er at lakken berget, omtrent ikke riper eller merker i lakken, det lille som kom er enkelt å polere bort med maskin, bare å få bøyd tilbake bulkene. Skjønner ikke at noen kan lage bulker i andres biler og gi FAEN og bare dra videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg