Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 [ATTACH]29622[/ATTACH] Da jeg henta den på Toyota på Gjøvik :) [ATTACH]29623[/ATTACH] Akkurat ferdig me å sote ruter [ATTACH]29624[/ATTACH] Litt stell må den oxo ha :) [ATTACH]29625[/ATTACH] Gjorde seg med LED i parklysa. Mer bilder kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 pen bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Ikke dårlig nei! Hvordan sota du rutene? Tok du de ut? Er vel det som er neste planen på min etter EU-godkjenninga tenker jeg :) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 bakruta tok jeg ut,,, sitter bare i gummilist,, 2 av side rutene blei tatt ut, og 2 satt igjen,.., fikk en kompis på Ruterknekt til å gjøre det,,, fikk skikkelig film,.., ikke sånn biltema drit,,,, gikk fint gjennom eu,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Har du sota noe framme? Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 nei.,., vet ikke helt om det er verdt det,.., ser tøft ut men,.,. er teit me bot oxo :) får visst bot på stedet nå har jeg hørt,.,.., Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Ja, bare spill dum og lat som om du ikke vet at det er ulovlig så går det nok med advarsel første gang ;) Men det varierer nok fra plass til plass og politi til politi :P Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 sant det.,,. kommer vel litt ann på hvem man møter,.,,..,,,,.,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Fin bil :-) Du får bare mangellapp med sota ruter framme :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 :) er så mye forskjellig man hører .,.,,.,. ække så verst din heller kentommy :) type tåkelys du har?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 både jeg og svogern min har fått det :-) Jo, takk :-) Er LED kjørelys fra biltema :) Av samme type som Rasjima har ;) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 aha.,., satt på egen bryter bare?? tenkte på no sånt sjøl, men veit ikke helt åssen det blir me kufanger`n,.,.,.,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Syns både jeg og Rasjima fikk det til bra med kufanger :-) Kobla på relet til xenon tåkelysa jeg hadde :p Tilsalgs om du er interessert? LED lysa kan kobles rett på park, med eller uten bryter :-) Er lovlige å kjøre med hele tia :) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Syns både jeg og Rasjima fikk det til bra med kufanger :-)Kobla på relet til xenon tåkelysa jeg hadde :p Tilsalgs om du er interessert? LED lysa kan kobles rett på park, med eller uten bryter :-) Er lovlige å kjøre med hele tia :) hmm,. ,. er ikke første pri men,., pris evt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg