Joakikmhelso Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Hei! Jeg har en mercedes benz 250d 88. Er det noen av dere som vet hvordan jeg kan skaffe TUV papirer på senkesettet mitt? eneste jeg har er ett nr hvor det står AP W 124 HA GAKB vet ikke hvor de er kjøpt takker for svar, om jeg ikke skaffer mister jeg skiltene i neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Eibach? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakikmhelso Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Hva er Eibach? hvis det er merket så har jeg ikke peiling! De er blå, om det er til hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Eibach er merket ja, søk på eibachsprings.com? etter bilen din.Tror det skal finnes der. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakikmhelso Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 men kan de sende ut TUV papirer? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakikmhelso Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Noen som har en annen idee? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 men kan de sende ut TUV papirer? Takk! Hvis du finner din bil i listen deres så er det TUV-papirer i PDf-fil som kan printes ut. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg