Gå til innhold

Sub kutter ut på org anlegg Nissan 350z

Ranger emnet


dirtyfunker

Anbefalte innlegg

Ja, er nok kabelen mellom spiller og forsterker som menes her, men du har vel orginalmontert sub i din bil såvidt jeg vet, så her er det nok dårlig kontakt en plass ;)

 

Jepp, ringte Nissan i dag for å høre på pris på ny forsterker.

 

Prisen var på den nette sum av 18,000 kr. ALDRI om jeg betaler det.

-

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke selve forsterkeren som er defekt heller, men en eller annen kobling mellom spiller og forsterker/sub. Har bare vært med å demontere en slik bil inni en gang, men den hadde ikke sub, så jeg kan ikke si jeg kjenner til dette. Men det går jo ann å finne ut av det på et vis sikkert, hvis du er litt teknisk av deg. Har du kjøpt bilen ny i norge, så har du kanskje noen form for garanti ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke selve forsterkeren som er defekt heller, men en eller annen kobling mellom spiller og forsterker/sub. Har bare vært med å demontere en slik bil inni en gang, men den hadde ikke sub, så jeg kan ikke si jeg kjenner til dette. Men det går jo ann å finne ut av det på et vis sikkert, hvis du er litt teknisk av deg. Har du kjøpt bilen ny i norge, så har du kanskje noen form for garanti ennå?

 

Jeg har n mistanke om at det kan være en ekstra forsterker til sub'en. Det er mest sannsynlig den som gjør faenskapen. Er relativt godt teknisk anlagt men er lite kven på å dra av plastpaneler overalt uten å vite hva jeg leter etter:p

 

Noen som vet hva jeg mener med "forsterker" mellom forsterkeren og sub'en?

-

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår