Thomas Apocillin Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Hei. Etter at v40'n var i en ulykke og fikk en stor skade på høyre side har jeg fått fikset den opp så den begynner å komme seg igjen, men det er forsatt noen problemer med den. Jeg må tråkke bremsepedalen helt inn for å bremse og jeg er i bånn før ABS'n slår inn. Etter som at styrestaget knakk i ulykken har det blitt byttet, men nå står rattet skeivt. Noen som har noen ideer om hva det kan være og hva jeg kan få gjort med det? Takker for svar og tar forbehold om feil i innlegget da jeg er helt ny på forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Om bremsepedalen tar langt inne så har du nok luft i bremsesystemet. Etter at du har tatt forstillingskontroll kan rattet skrues av og settes tilbake slik at det står "riktig" når du kjører rett frem. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg