Centerklase Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Heisann allesammen! Jeg er helt ny her inne og lurer på en ting. jeg opplever veldig piping fra fram bremsene mine og min fetter som er bilmekanikker sier at jeg skal smøre klossene i et spor som vistnok skal være i midten av klossene. Nå har jo jeg biltema klosser og de har inked stipe eller noe som helst spor. så mitt spørsmål er da. Hvor i alle dager skal jeg legge den keramiske pastan da ? (Som han anbefalte å bruke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 smøre bremser? Om det er piping så vil vel det si at klossene er harde/gamle. Er det ikke da bedre å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Centerklase Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 klossene er delvis nye, ca 6 mnd gamle og har laget hyle lyder helt fra starten av :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Når du byttet de, monterte du da den tynne stål platen som skal være der? Om den mangler kan man oppleve en del ulyder.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ugla- Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 sett på nokka anna en biltema klossa så ska du se lydan bli borte ;) Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Smør pasta på alle annleggsflater, selvfølgelig unntatt flaten mot bremseskiva Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg