Gå til innhold

pioneer "nøkkel"

Ranger emnet


maxmix

Anbefalte innlegg

nettop kjøpt en bil, med pioneer spiller i, men så fulgte seff ikke nøkklene for og ta ut spilleren med. noen med et bra trix ellernoe? eller kan man få tak i de pinnene?

 

ellers så kan jeg altids dra tilbake der jeg kjøptre denm og få dem til og fixe meg de "nøklene".

 

vil ha den ut uten og ødelegge dashbordet rundt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk litt tynn ståltråd som du bøyer til.. lag to seff. en til hver side.. lag en u på de, dytt spissene inn i hulla, klem de mot hverandre og dra spilleren ut.. enkelt og greiet.. evt. kan du bruke en plastik ( myk ) sparkelspade og dra spilleren ut med i siden.. eller stikke på en hvilkesomhelst bilradio sjappe så har de sikkert og låne deg..

If i want to drive a Mercedes,

I call a Taxi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeeJayX

Bruk litt tynn ståltråd som du bøyer til.. lag to seff. en til hver side.. lag en u på de, dytt spissene inn i hulla, klem de mot hverandre og dra spilleren ut.. enkelt og greiet.. evt. kan du bruke en plastik ( myk ) sparkelspade og dra spilleren ut med i siden.. eller stikke på en hvilkesomhelst bilradio sjappe så har de sikkert og låne deg..

Noen som har bøffa bilstereo før eller? :D :D (ikke seriøst. selvsagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ën eller annen må vel kjenne noen som jobber på bilextra eller expert eller no.. trenger nok ikke kvitering nei.. Tenk hvis du har en gammel kassett spiller i en bil du kjøper med monteringsramme da?? Hvor pokker skal du få fatt på slikt? hehe.. Nei ståltråd eller skrujern som dem sier over her er nok tingen sin ja.. Og nei.. har ikke bøffa noe tidligere.. bare blitt fra bøffa og da måtte dem bytte ut hele interiøret mitt etterpå.. billig sak kan du tro.. men jeg fikk nye dørpanel og midtkonsoll og sånn da.. bilen ble jo pen invendes etter 4 timers støvsuging.. hehe.. Men det er sånt en bare må regne med.. skulle hatt alarm med selvskudd..

 

 

DeeJayX

If i want to drive a Mercedes,

I call a Taxi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår