LeiN90 Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 (endret) Golf mk1 1,1L vurderes solgt til fordel for nytt prosjekt. Dette er en 1983 modell, en av de siste som ble produsert. Har hatt bilen i snart 2 år, å generelt hatt lite problemer med den. har startet hver dag (både sommer og vinter). Men jeg har nå fått meg nytt prosjekt som skal prioriteres, så vurderer derfor å selge golfen til noen som kan ta vare på den, da jeg ikke har noen garasje å stue den vekk i. Har hatt bilen som bruks og prosjektbil til bygging av anlegg. det som er gjort under bygging er: - Lagt opp nye kabler til cd-spiller - Laget helt nye dørtrekk med 2x6,5" + 1 diskant i hver dør (ikke mange golf 1 som har dette) - Bygget basskasse til 2x15" etter volum disse krever og str. på bagasjerom. - Lagt forsterkere i hjulbrønn Her er en liste over anlegget som står i: CD-spiller: Alpine CDA-117RI (alpine sin toppmodell) 3495,- Høytalere: 2 x Cerwin Vega V-Max 65 Komponentsett 2995,- pr stk. Subber: 2 x JL Audio W0 15" 2195,- pr. stk. Forsterker til høytalere: Alpine PDXF6 6995,- Forsterker til Sub: JL Audio JX1000/1 3995,- + Div. Kabler Dette har en nypris på over 25.000,- (utenom MDF, glassfiber, sparkel å vinyl til dørtrekka og basskasse) - Nylig EU-godkjent. - Km stand: 135.000 - Effektanlegg? i følge forrige eier. - Godkjent med justerbart senkesett (45-95mm og 55-115mm) dette står i vognkortet. - Fullt GTI interiør (med standard slitasje på førersetet). - 13" Alpina felger? med 1/2år gamle 175/50-13 dekk. - Sotede bakruter Dette ble gjort høsten i fjord: - Byttet bremseskiver, klosser og tromler, - Byttet bakstilling (den gamle var skeiv, noe som vistnok er typisk på disse bilene) - Byttet Hjullagre foran og bak - Gjort i år: - Eu Kontroll - Tatt forstillings kontroll (pga EU) - Byttet deler av bremse-rør pga. rust (pga EU) - Byttet brekkwire Annet: - Noe rust rundtom (er tross alt en gammel bil) - Bråker ganske mye pga. eksosen (dette fikk jeg 1'er feil på, men de skrev eksoslekkasje, noe det ikke er) - Det følger med original BBS styling som har stått på en golf MK1 Cab (kan selges løst om noen vil ha) - Følger også med 2 Bakfangere (en med å en uten hengerfeste) + 2 frontfangere. Bud ønskes. Bilde kommer. http://www.bilforumet.no/elektronikk/bilstereo/prosjekter/257631-vw-golf-mk1-cerwin-vega-prosjekt.html fra litt av bygginga, subbene er byttet ut til JL audio 15" Endret April 12, 2012 av LeiN90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 [ATTACH]29461[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarte87 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Ca pris uten anlegget da? Mvh bjarte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Glemte en ting.. hele bagasjen + begge fremdørene er dempet med Dynamat Extreme (noe av det beste du får tak i av dempemateriell) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Ca pris både med og uten anlegg hadde gjerne vært interessant for flere ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Er i utgangspunktet ute etter bud.. (ikke skambud) å er jeg fornøyd med budet så selger jeg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 ingen som er interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0ndr3 Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 et prisanslag vill øke interessen vill jeg tro, byttet dynamo og batteri pga stereoen også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 ligger salgstråd på autodb... http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1451651;Modified=1334860584 dynamoen er original, å det sitter ett litt nyere batteri i bilen.. har ikke oppgradert dette da jeg aldri har hatt problemer med strøm når bilen sviver :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Går for 15.000 uten anlegg ved rask avgjørelse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Noen flere bilder av golfen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 RYKER FOR 13.000 uten anlegget ved hurtig avgjørelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 ingen som er interessert?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg