Skimmy Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Her er noen bilder av min brors bil. hva synest dere? bildene er sommer 03. bilen er nylakkert nyrlig i samme farge grunnet en liten kræsj. er ikke helt sikker på hvor mange hk det er i bilen men. http://home.no/iamskimmy/Mazda%20323f/ ligger noen få bilder der... ta en titt å gi deres mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Pen den. Aussie styling er alltid bra :) Ble denne kjøpt fra Nesna for en del år siden? (Mener å huske det nummeret .. ) Mye pes å få inn motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Stygg styling. Fet motor. Deler disse bilene chassis med 323 GTR? Noe mulighet for å få til 4x4 også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Er ikke helt sikker på hvor bilen kommer i fra.. boren min som eier bilen kjøpte den i allefall på mo, men jeg veit at han kar som eide bilen ikke kom fra mo. :) å få inn motoren var ikke noe extremt pes nei. samme block så det er samme motor fester osv osv. litt pes med ledningsnette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Ikke bra at du synest stylinga var stygg da. jeg mener å har hørt at det er samme chassi på bilene. og det skal være mulig å få 4x4 med masse arbei ja.. få tak i ett gtr eller gtx understell så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Skimmy Er ikke helt sikker på hvor bilen kommer i fra.. boren min som eier bilen kjøpte den i allefall på mo, men jeg veit at han kar som eide bilen ikke kom fra mo. :) å få inn motoren var ikke noe extremt pes nei. samme block så det er samme motor fester osv osv. litt pes med ledningsnette Kjører den med original girkasse eller er den også byttet? -Synes stylingen løfter bilen mange hakk, men skulle jeg først investert i plastikk så ville jeg nok valgt en annen leverandør. Er dessverre vanskelig å få tak i mye forskjellig styling til disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 akkurat nå kjører jeg på orginal girkasse og clutch. går ikke bra det. men til sommeren får skal brodern få tak i en girkasse fra en 323 gt eller 323f gt. og jeg har gtr clutch og alt.. så blir det bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg