ftpfloppy Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Hei :) Selger nå mine Angel Eyes lykter til Opel Vectra A :) De har blå pære i nærlys og i fjærnlys sitter det Bosh xenon kit som lyser svært bra :) Angel eyesene lyser like bra som når de var nye :) Kom med bud ;) Vis ønskelig kan bilde sikkert tas i mørket også :) [ATTACH]29285[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Husk prefiks! http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/deler-til-salgs/277552-regler-kjop-og-salg-les-dette-dere-poster-viktig-info-til-firma.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askogli Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Få inn noen nattbilder, og dokumentasjon på at jeg får de igjennom EU hos NAF uten problemer så skal jeg seriøst vurdere dei. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsT Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg