ValleyArts Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Blir ikke kvitt susing i høytalerene samme hva jeg prøver på. byttet ledninger, flyttet dem(ut av bilen), jorda forsterkerene på samme sted, jorda spiller, prøvd annen signal kabel osv.. Har på følelsen det kan være forsterkeren i ogmed at på "rear" suser det og "front" låter det ikke i heletatt. eller om det er spilleren som er problemet? En kamerat mente at jeg måtte få reparert phonokablene på forsterkeren.. så har ikke peiling på hva som er galt, noen som vet hva dette kan være? og event hvordan jeg kan få løst det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Olsen Hovtun Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Det er desverre mye så kan vær årsaken, starte med det letteste, audiokabelen ligger vell ikke lagt opp ved siden av strømkabelen? Ingangene på forsterkeren din, er det en rød og en hvit som står front over og en rød og en hvit der det står rear på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ValleyArts Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Det er desverre mye så kan vær årsaken, starte med det letteste, audiokabelen ligger vell ikke lagt opp ved siden av strømkabelen?Ingangene på forsterkeren din, er det en rød og en hvit som står front over og en rød og en hvit der det står rear på? De ligger på hver sin side i bilen ;) inngangene står ved siden av hverandre med front L/R på venstre og Rear L/R på høyre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Prøv å jorde ytterdelen av signalkabelen som går til rear. Har du front og rear linjeutganger fra spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ValleyArts Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Har front og rear utganger på spillern ja ;) hvordan mener du jorde signalkabelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Har front og rear utganger på spillern ja ;) hvordan mener du jorde signalkabelen? Surr en ledning rundt den ytterste delen av tuppen på kabelen, og fest ledningen til jord. Hvis det hjelper så er mest sannsynlig utgangen på spilleren defekt. Du kan også prøve å bytte front og rear fra spilleren, og se om det da suser i front. Pioneer-spiller eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ValleyArts Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Kenwood spiller, når jeg prøvde å sette i front på spillern så fikk jeg "cd-lyden" i tillegg når jeg prøvde det og jeg hadde kun lyd på ene høytaleren. trodde først at forsterkeren eller at ledningene låborti et eller annet, men nå vet jeg ikke om det er spilleren eller forsterkeren. det letteste hadde kanskje vært å teste med annen spiller og forsterker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Har du mulighet så test med en annen spiller først, er det samme greie da, så vet du at det er forsterkeren som feiler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Olsen Hovtun Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Kjøpte lednings kitt fra biltema og da fikk eg susing fra forsterkaren, bytta dem ut og ingen susing, fikk beskjed att noen av kitta var det produksjonsfeil i audio kablene(hetter vell phono? Usikker så skrive auduo, hvit og rød) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg