HP-Invent Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hvor mye koster det gjenomsnittlig ved bytte av 2 stk skiver og 2 stk calippere foran på en helt vanlig bil. F.eks en corolla, kadett osv og arbeid gjort på et verksted. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 1 stk bak-caliper på '86 bluebird kosta ivertfall 1100,- uten mva og uten arbeid :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Jeg har oppgradert mine foran, betalte 5300 for bremser, calippere, klosser og skiver, men det var litt kraftigere saker, pluss litt bekjentskap:) hjelper på... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg