firelude Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Hei folkens ! Da har jeg fått hjem min første Passat , nemlig 1.9 TDI - 02 mod . Dette er visstnok en rimelig utgave uten f eks grøftelys . Er det noen som vet om dette er uansett klargjort ? Dvs er det ferdig kabling bak støtfanger og ferdig kontakt bak et panel i dashboardet ? Jeg vil gjerne ha kromlist på støtfangerene , må den sorte listen som er der i dag byttes ut eller er kromlisten satt utenpå denne slik at det bare er å gå på eBay og kjøpe list ?? Hvilke størrelser på felgene er ok ....17"..18"..19".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Jeg syns 19" er veldig greit på passat (se evt. tråd i signatur på gamlebilen min) :) Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet April 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Hmmmm....var jo en særdeles strøken Passat ! Jeg har kjøpt 17" felger , kan jo begynne med det... Kjøpt grill uten emblem , speildeksel , dørhåndtakdeksel , deksel til dørstolpene alt i krom selvfølgelig ..videre er det innhandlet hækkvinge ( denne skal vel limes på ? ) . Grøftelys m/plastdeksel for montering av grøftelykter blir kjøpt på eBay . KN filter er kjøpt...og...tja nå husker jeg ikke mer men blir nok litt til .....ja stemmer det...skal chippes...mulig turbobytte..eBay vet du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg