Driftboy32 Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 hei hei problemet ditt er overspray ,husker ikke hvordan man fjernet det men skal være enkelt. søk på youtube og der er det videoer om hvordan man fjerner det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 d skal eg prøve nå etter påsken å se om eg får til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 viss noen har forslag til 9x16" felger kom med forslag:) eller 7.5 og 9x16" går også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftboy32 Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 kommer med et lite lakkerings tips , vis du skal lakkere bilen så lakker de sorte detaljene i samme farge som karosseriet slik som denne [ATTACH]29096[/ATTACH] og en annen ting det blir dessverre ikke vento prosjekt like vell på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 min kompis har ein vento 96 mod å den er d lakrt alt på å d er litt fint med å ha dei svarte detaljene for å brekke av bilen litt kansje knall rød med svarte detaljer??:)va fet den bilen du la bilde av der:) hvorfor blir d ikke vento prosjekt på dg da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 (endret) Driftboy32; Det blir ikke så fint som du tror ;) De svarte trimlistene spesielt, er der av en grunn.. Såg en Vento her forleden med helt "barberte" dører, den hadde verken dørhåndtak eller trimlister.. Det såg SKIKKELIG snålt ut :) Endret April 7, 2012 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 eg sa ikke at eg skulle ta av listene men eg ville ha listene den fargen som er nå å så kansje knall rødt elle noe sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftboy32 Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 og jeg sa ikke at man skulle ta av listene men kanskje lakkere dem i samme farge som resten av karosseriet, men det spørs hvordan farge det er da , hvis den er rød er det jo klart at da er det fett med svarte lister men med f.eks lime grønn kunne det vært kult å ha lik farge på karros som listene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 Nei jeg tror du misforsto meg litt der, men uansett så kan det gjøre seg bra med lister av samme farge men da må han ta fangerne og ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 ja er md dg der ja når du lakkere både lister på dører å toppen av fangeren d som er svart å eg så har hjulbuelister må sikkert lakere dem også:) men er så mangen forskjellige muligheter at eg blir usikker på ka eg vil gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftboy32 Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Eilif9 :da jeg så listene mente jeg og så fangerne også . Du kan jo ta av hjulbuelistene da men bruk god tid på å bestem deg over hva du skal gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Synes han bør la de være på jeg :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 ja tror eg beholde d som er svart i da svart:) men så va d farge da:):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Fått bestemt deg? :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 nai ikke enda se hvordan eg klare å fikse orginal fargen med noen triks:) viss ikke tror eg d blir knall rødt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg