passatpolo Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 der va stabstaget montert[ATTACH]32118[/ATTACH][ATTACH]32119[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juli 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 noen har 204 og 240 ja:). skal en del til for og holde en godt trimmet TDK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juli 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Få deg ein intercooler. som jeg har. fra Golf 2 gtd. passer godt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 (endret) i gåt lakerte eg bremsecalipterene å bremsetromlene:)[ATTACH]32120[/ATTACH][ATTACH]32121[/ATTACH] mens eg hjalp ein kompis å demontere opel omegaen hans som var lakert candy rød men flasset som skal lakeres om til uken Endret Juli 8, 2012 av passatpolo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 i dag har eg sotet sideblinkerene i skjermene som var klare å tatt klarlakk på dei å på blinkerene i fangeren va sotet å fikk klarlakk for at dei skulle bli mere blanke montering seinere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 er d golf 3 du har??? ein kompis har ein intercooler fra en eller annen bil som eg ikke husker hva er men den passer ganske bra i fronten på fangeren på ventoen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 er d golf 3 du har??? ein kompis har ein intercooler fra en eller annen bil som eg ikke husker hva er men den passer ganske bra i fronten på fangeren på ventoen;) Nei, min er fra golf 2 gtd:).og jeg har den i golf 2. men går fint på golf 3/vento Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 aha men har du frontmontert den???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 aha men har du frontmontert den???? Nei:). har ikke det. for har ny stor som skal i fronten:). kjøpt ny golf ser du. den er det montert sånn stylingfanger, så det er plass til stor intercooler:). må bare sette i den 1,9TDK. står en 1.6D nå. man løper fra den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 nice med 1.9 tdk;) du må legge inn bilder av bilen din:P både den gamle å den nye;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 så grei ut den:P ja prøv å ta bilder av begge dine bile ;P;P;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juli 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 så grei ut den:P ja prøv å ta bilder av begge dine bile ;P;P;P mye og gjøre med den. må skifte alt av bremser og nytt eksosanlegg+ lakk. vil få noen til og lakke og sparkle, men må bare finne noen som gjør det svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 kor er du villig til å legge ut for ein lakering da??? en kjenning av ein kompis så skulle ha 16000 for å lakere passaten min med styling levere nøklene til han å henter den når den va ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juli 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 kor er du villig til å legge ut for ein lakering da??? en kjenning av ein kompis så skulle ha 16000 for å lakere passaten min med styling levere nøklene til han å henter den når den va ferdig kan gå opp mot 20.000. men vil ha det noenlunde skikkelig.gjør han det i garasjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 (endret) nai han har lakkbox gjør d skikkeligt;) jobbet på lakkværksted før å begynte for seg selv han har lakert den candy grønne passaten som står av å til nede med d betong værket nede med sjøen der på avaldsnes Endret Juli 12, 2012 av passatpolo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg