passatpolo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 her har eg vaska bilene i dag så håper eg får bonet bilene i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftboy32 Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 (endret) kul vento må jeg si , jeg skal snart begynne med min egen . jeg skal da ha golf mk4 front og grønn farge Endret April 4, 2012 av Driftboy32 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 du MÅÅÅÅÅ ikke bytte til golf front d ødlegger ventoer :knock:heheheh men er d orginal grønnfarge du skal ha???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Glem Møller. Dårlig service, og prisene er sky-høye..Bruk ebay.no! :) Samme kvalitet, mye lavere priser. Se her, jeg fant leppa di til 250,- http://viewitem.eim.ebay.no/VW-Golf-MK3-3-GTI-Vento-VR6-Chin-Spoiler-Valance-Lip/220717920858/item Tror den der skal være riktig Der tar du feil! VELDIG sjeldent at disse billigleppene har perfekt passform og tåler like mye. Har most og kjøpt nye slike en god del ganger. Men i forrhold til prisen vil jeg anbefale disse ja :) Skal ikke mye til for å få dem til å passe... Og sålenge du ikke skraper nedi overalt tåler de endel :) passatpolo: Liker planene! :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 takk for at du liker planene mine:) men er ikke enig at vi skal bruke de billig leppene :( og di orginale vr6 lippene er også lette å få til å passe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 bare å komme med innspill hva dere synes å forslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Jaa for all del, de orginale leppene har jo perfekt passform :) Om du har råa til å bruke penger på slikt er det jo ingen problem ^^ Er værre for meg som er fattig student :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 råd til d fru blom men er dyrt med sånn orginal vr6 lippe men dei holde myyye lenger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Angående passform på billig vr6 lepper så vil den være elendig uansett da, med tanke på at ventofangeren er lengre på sidene, så vr6 leppa ikke går helt ut. Jeg har en original Vento leppe av høytypen liggende, om du er int. De begynner og bli ganske skjeldne for tia, og ikke noen kopier ute og går. Kosta litt over 2000,- Men kul bil! Har hatt 3 Ventoer og 3 mk3 Golfer selv. Nåværende Vento prosjekt ble lakkert i gårkveld. Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftboy32 Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 jeg kan være lit enig med at golf front ødelegger ventoen men så er jo det en del fete ventoer her i landet. så jeg vil ha noe som nesten ingen andre har. her er en vento med golf 4 front og jeg tenkte meg noe lignende farge som den å [ATTACH]29053[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 har du bilde av leppa??? pris??? hvilken farge lakerte du den??? hvilke front du skal ha på ventoen din siden du ikke skal ha leppa selv??????? håper du kan legge ut bilder av ditt prosjekt:):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 er nå flere ventoer med golf 3 front her i norge:) men d er jo smaksak:) håper alle vil legge inn bilder av sine prosjekter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftboy32 Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 OBS mitt prosjekt er med GOLF 4 front ikke Golf 3 front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 (endret) har du bilde av leppa??? pris??? hvilken farge lakerte du den??? hvilke front du skal ha på ventoen din siden du ikke skal ha leppa selv??????? håper du kan legge ut bilder av ditt prosjekt:):):) Anntar du snakker til meg? Jeg skal ha rieger gts leppe fremme. den lakkerte jeg svart idag. Men blir ikke montert før våren tar på. Monterte også pakfeifer bakleppe, men det ble helt jævlig på bilen, så skal bytte bakfanger. Vento leppa er ulakkert. Prosjektråden min er noen hakk under din her ;) Endret April 5, 2012 av MaariusB Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 d blir sikkert kult med golf 4 men helt erlig så liker eg best vento fronten eg:) men du må legge ut bilder av prosjektet ditt:)i påsken blir prosjektet mitt ganske roligt eineste tatt litt rust nede på dørene (skal få lagt inn bilder) men helvete sølv farge er jo umuligt å få lik selv om du har rett farge å varme på å bruker klarlakk påangry2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg