lilape Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 (endret) Beklager jeg kan ikke huske passord eller tidligere bruker navn...men men Startet for ei uke siden å bytte motoren på en Ford 250 5.4L V10, håper alt går greit og at det er ikke for mange skrewer igen etter jeg bli ferdig :tannløs: http://i1150.photobucket.com/albums/o611/lilape1/lift7.jpg[/img]"] Endret April 2, 2012 av lilape Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Dæven, dette skal jeg følge med på! :D Skal du inn med en annen motor, eller en av samme type men i bedre stand, eller..? :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilape Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Skal være samme type motor men helt ny. Det blir mer bilder som kommer. :ford: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg