oBbey Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Hei og god dag! Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe en S4 2.2 turbo, men har på en måte ikke turt helt, er redd det kan bli dyrt siden det er en litt spesiell bil og greier.. Så det jeg lurer på da er om noen som eier, eller har eid en slik bil kunne fortelle meg litt om hvordan det er å eie en? F.eks bensinforbruk, generelt vedlikedhold, dele-priser osv.. :) På forhånd takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 (endret) Dyrt i forhold til hva? :) Bedre om du gir en bil å sammenligne mot. Men ja, bensinforbruket er nok mer. Hørt den ligger rundt 0.8 på langkjøring og 1.5 i byen. Og om du har en tung høyrefot så kan du nok høre bensinen sprute ut av eksosen. Og delene ligger nok litt høyere enn de standard bilene med mindre motorer. Og det å eie en S2 2.2 Turbo koster nok litt mer på forsikringa å. Endret April 1, 2012 av Thoka85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 manuell er viktig! hold deg unna automat. har motor gått langt bør den være overhalt.. kjøp en uten ufo bremser, hvis disse går i stykker koster det deg flesk og bytte!. ellers er det meste billig og lett få tak i.. mye fåes fra usa, tyskland osv. oppgraderings deler har feks 034motorsport.com Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oBbey Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Takk takk for svar! Ser på en på autodb nå, som han skal ha 45 for.. Virker ganske bra faktisk, gått 267, bytta regreim, clutch, nye rs2 bremser, toppakning, er T04 turbo, større intercooler, større mapsensor, nye coiler, mtm chip.. 320 hester ca.. Tenkte kanskje å skru ned trykket litt? Eller er ikke det noe vits? Er litt redd for at noe skal ryke.. Lader 1.4 nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg