Överladdaren Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Etter å ha fått en Kent 1600 Crossflow motor i fanget....takk til Vegard, Turbo2 m.fl...prøver jeg nå å få denne haugen med rust, olje og møkk til å bli en cossie-killer :rolleyes: i MK1 prosjektet mitt (Bilder kommer når jeg har fått bilen) ...Denne motoren har jo selvfølgelig bolter i tommer og ikke i millimetre, og det store spørsmålet er da hvor i hælvete får jeg tak i bolter/pinnebolter i tommer i Oslo???? BTW: Har noen på forumet noen doble 45 Webere liggende? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Gå til en sjappe som selger amerikanske bilting, f.eks sverre kahrs... Forresten så selger vel tingstad alt fra a til å når det gjelder bolter. De ligger ved siden av gamle bilsportgarasjen. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 Prøv Tingstad. Har fått de mest sære bolter i tommer derfra før. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg