Styling Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 lurer på tips om ka forsterker eg skal velge til og drive ground zero... Ground zero subben : http://www.bestbilstereo.no/index.php?nr=90&case=4&id=2651&idkategori=107&kat_name=&prod_name=Ground%20Zero%20GZNW%2012%20SPL&startrow=105 Forsterkere : forsterker nr 1 : http://bestbilstereo.no/index.php?nr=90&case=4&id=1716&id_vis=794&idkategori=102 forsterker nr 2 : http://bestbilstereo.no/index.php?nr=90&case=4&id=2562&id_vis=1685&idkategori=102 som sagt treng hjelp til valg av forsterker.. Siter Don`t mistake my kindness, For weakness. Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 ingen av dei forsterkeren eg valgt da men , ville gått så nermed 4500 wrms i 1 ohm som muligt :P forresten du er klar øve at de krevest ein 3-4 bilstereobatteri feite ledninger bytte ledninger mellom batteri og dynamo og helst bytte hele dynamoen mot ein sterkere for å drive noe sånn ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Ja, her har vi vel et typisk tilfelle av en som tror at jo mere watt det står på en sub, jo bedre er den, men sånn er det IKKE. Suben er knallbra den, men ikke i forhold til hva det vil koste å få liv i den. Du må ha en forsterker som gir MINST 4500w rms i 2ohm, og vi snakker da om et potensiellt strømtrekk på 450A på den forsterkeren alene, så her må du inn med ny dynamo og noen kraftige batterier. Jeg ville nok valgt en annen sub som ikke krever så kraftig forsterker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Ja, her har vi vel et typisk tilfelle av en som tror at jo mere watt det står på en sub, jo bedre er den, men sånn er det IKKE.Suben er knallbra den, men ikke i forhold til hva det vil koste å få liv i den. Du må ha en forsterker som gir MINST 4500w rms i 2ohm, og vi snakker da om et potensiellt strømtrekk på 450A på den forsterkeren alene, så her må du inn med ny dynamo og noen kraftige batterier. Jeg ville nok valgt en annen sub som ikke krever så kraftig forsterker ;) var ikke de eg skreiv viss de var meg du tenkte på , men skal han ha fart på den billigest muligt så kan jo den der suben koblest i både 1 og 2 ohm der 1 ohm er billigest og skaffe forsterker til :) koster jo rundt ein 40 store vil eg tru viss du skal ha ein forsterker som gir 4500wrms i 2 ohm ... men dei forsterkere skal jo greie å drive den , men ikke optimalt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Nei, det var ikke deg jeg siktet til tommy1033, men til trådstarter. Men når det er sagt, så kan IKKE den suben kobles i 1ohm, men i 2 eller 0,5ohm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 stemme , detti litt ut av hele bilstereoen :P men trådstarter , du kan jo gjør de enkelt og kjøpe ein subpakke hoss lib eller noen , ofte de enkleste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg