Jon David Schrøder Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 (endret) Heisann alle golf følgere der ute. Jeg har lenge tenkt på å starte en tråd om min kjære bil. Det er altså en golf 3 stasjonsvogn, modellen er 1994 og det er en 1,6 liter bensin. Jeg kjøpte denne bilen våren 2011 og hadde planer med den. Men noen av de mange planene jeg har for denne bilen har blitt gjort etter jeg fikk lappen nå i begynnelsen av mars denne våren. Det jeg har gjort med bilen: Sommerfelger Bilstereo Planer videre med bilen: Ta rusta på den Justerbart senkesett Takvinge Nye front-og baklykter Fjernstyrt sentrallås med fjernkontroll Kanskje soting av ruter Emblemfri grill Emblemfri bakluke Hvite "tåkelys" deksler på fronter, der en av de er oransje. (Jeg har ikke tåkelys). Prøve på å få montert tåkelys. Hvite sideblinklysglass. Skiltramme Legger til noen få bilder av bilen noen få uker etter jeg kjøpte den: (Beklager den snøen på panseret, hehe) Hyggelig med tilbakemelding på selve tråden og gjerne litt tilbakemeldinger og linker på hva dere ville gjort med bilen. (Jeg legger ut straks et nytt innlegg, der jeg viser hvordan bilen ser ut nå). Endret Mars 28, 2012 av Jon David Schrøder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Ingen tilbakemeldig å få? Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Tenkte jeg skulle legge ut et bilde med sommerfelgene mine. Har bare tatt bilde av en felg, sånn at man ser de bedre på bilde. [ATTACH]28828[/ATTACH] Felgene er litt slitte. Men på lang avstand ser de relativt bra ut. Så pussing av felger får være en langtidsdrøm, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 her sto det jammen stille, fått på no senk eller?? får jo høydeskrekk av å se på denne :P Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Hehe. Ja, fant ut at en slik prosjekttråd er ikke jeg så flink på. :p Men kan fortelle det at justerbart senkesett er på :) og nye felger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 ja da er det must med bilder av senka bil da..... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Skal få lagt det ut i morgen :) Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 ja venter i spenning jeg... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Her kommer det etterlengtende bilder av sånn bilen er nå. Det som er gjort med den fram til nå: Lakkert emblemet i grillen svart. Nye dekk og felger Ettermontert spredere Justerbart senkesett [ATTACH]32640[/ATTACH] [ATTACH]32641[/ATTACH] Planer videre er å få nye fram og baklykter og nye sideblinkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 mye har du igjen å justere på fram?? ser ut som du kan hvertfall skru den ned 2 cm til fram ;) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg